Шановні, добродії
Хочу попросити Вас коректно працювати з клієнтами, оскільки:
1) половина із замовлених товарів була відсутня;
2) передзвонити клієнту наступного дня Ви не спромоглися;
3) мова спілкування - не державна;
4) товар не першої свіжості, а дату виготовлення Христина не знала;
5) ноу-хау з передоплатою 100 грн просто викликає когнітивний дисонанс..
Ответ магазина:
Доброго дня, Сергію! Нам прикро, що ви залишились незадоволені нашим магазином.
1. Чи запропонував вам оператор аналогічний товар тому, який був розпроданий? Нажаль прикормка сезонний товар, який майже закінчився на даний момент.
2. Наскільки бачимо, замовлення з вашим e-mail було зроблено вчора в неробочий час, і з вами мали звязатись сьогодні.
3. На рахунок мови, Христина активно вчить її, але соромиться розмовляти суржиком, так як не досконально ще вивчила українську, тому зрозумійте її. Це питання часу.
4. Товар, який ви замовили, 25% терміну придатності, Христина вказала термін виготовлення. Що по вашому перша свіжість? В зимку прикормку не виготовляють.
5. Інформація про аванс вказана при оформленні замовлення, якщо ви підтвердили оформлення замовлення, значить ви погодились з цією умовою.